Montessori mängurühm 3-6a vanustele lastele
- Mängurühm toimub E-N kl 8:00-16:00 Haapsalus, Posti 37 majas
- Osalemine on võimalik kahel või neljal päeval nädalas
Registreerimine
2025 kevadsemestril on veel üksikud vabad kohad
Osalustasu
Individuaalne tutvumine (kuni 1h) | 15 eur |
Kuutasu: osalemine 2 korral nädalas | 216 eur |
Kuutasu: osalemine 4 korral nädalas | 398 eur |
Vastuvõtt
Vastuvõtt on avatud 3-4,5a vanustele lastele.
Mängurühmaga on võimalik liituda vabade kohtade olemasolul. Laps peab oskama enda mõtteid sõnadega väljendada, iseseisvalt tualetis käia ja end ise riietada.
Mida mängurühmas tehakse?
Mängurühma ruum on ettevalmistatud järgides Montessori pedagoogikat ja selle ainealasid. Esindatud on ettevalmistavad harjutused, heade kommete harjutused, igapäevaelu tööd, kultuuri valdkond, meeltevahendid, emakeel, matemaatika, geograafia ja bioloogia.Lisaks saab mängurühmas koos mängida, liikuda ja laulda, lugeda raamatuid ning maalida, joonistada, liimida, lõigata ja voolida.
Kõik tegevused toimuvad Montessori vaimus – last austavalt ja tema iseseisvust ning keskendumisvõimet individuaalselt toetades.
Juhendajad
Jaanika Illend on läbinud AMI 3-6 juhendajakoolituse Eesti Montessori Instituudis. Jaanika on omandanud kõrghariduse käsitöö- ja disaini tehnoloogia alal Haapsalu Kolledžis ning tal on pikaajaline laste hoidmise kogemus - armastus Montessori pedagoogika vastu algas just nimelt ühte Montessori kooliklassis käivat last hoides ning lastehoidu looma inspireerib teda tema enda laps. Jaanika jätkab õpinguid Tallinna Ülikoolis.
Mis on Montessori pedagoogika?
Montessori pedagoogika on aktuaalne ja terviklik lähenemine lapsekasvatusele. Maria Montessori jaotas lapse arengu etappidesse neis ilmnevate arengutunnuste järgi ning lõi igale etapile arengut toetavate õppevahendite ja tegevustega ettevalmistatud keskkonna.
Vastupidiselt traditsioonilisele õpetaja-õpilane suhtele, kus õpilaselt oodatakse õpetaja antud konkreetsete ülesannete täitmist, suunab Montessori looma ühendust lapse ja teda ümbritseva keskkonna vahel läbi individuaalse töö, mis leiab aset lapsele sobivas tempos. Laps osaleb õpiprotsessis proaktiivselt, uurides erinevaid teemasid ja õppevahendeid iseseisvalt peale seda kui nende kasutamist on talle tutvustatud.
Täiskasvanu roll on last vaadelda ning jälgida tema huvi, seda toetada täiendavate materjalidega ning kohandada keskkond lapsele nii, et see soodustaks lapse iseseisvat tegevust.